sjuklingstext

Idag är jag hemma och leker sjukling! För jag mår inte så himla bra, feber, ont i huvet, ont i halsen, allmänt förkyld och geografiprov runt hörnet. En dag hemma är ju inte alltid helt fel  faktiskt, jag behövde vila upp mig fick lite extra tid att plugga geografi, men lika mycket som jag behövde vara hemma idg så måste jag gå till skolan i morgon. Torsdagar är den värta dagen, och ett prov i geografi gör inget bättre, jag tycker inte om geografi, och jag får ont i magen bara av tanken, även om jag känner att jag har rätt bra koll på det vi gör nu

tack för att det finns te!

Gårdagen var inte heller helt fel faktiskt, först tomtenatta, jag tänkte handla massa julklappar så blev det dock inte, men men jag är nöjd med det lilla jag köpte. Efter det var det enochenhalv timme kvar tills nästa och sista bussen gick hem. Jag, Bea och Oliwia bestämde oss för att  sätta oss på en stadsbuss in till träningen. det första jag fick höra var "när blev du en brillsnok!?" det var en väldigt givande träning, det vill säga jag hade jeans, så vi låg på en tjockmatta och pratade, retades och kittlades, vad annars ?

Nej nu får ni ha det bra allesammans, själv ska jag återgå  till geografiboken, sen blir det nog lite rättskunskap sen historia kanske

Kommentarer
Postat av: YNNEJ

jockmatta? x) bara jag som får det till "juckmatta"... xD

2008-12-10 @ 15:43:28
Postat av: Stella

känner igen mig.. egentligen så tycker jag att man ska slippa plugga när man är sjuk, det fastnar ju ändå inte..

2008-12-11 @ 17:21:06
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Pearl

Vilken söt kopp du använder!

2008-12-14 @ 13:25:29
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0