efter en vecka som 17 år


Detta inlägget kommer nog försent, väldigt försent, men jag tänkte berätta om min födelsedagshelg, den var fantastisk, sen lite snabinfo om vad som skett mer under min första vecka som 17 åring,

På fredagen bestämde jag med Emma att jag skulle hem till henne och se på idol, så när jag kommer hem tar jag på mig ett par säckiga jeans och gör mig redo för en slappkväll framför TV:n!

När jag kommer dit öppnar Emma dörren, kanske något fnittrigare än valigt, när jag står i hallen och hänger  av mig min jacka hoppar annat trevligt folk fram bakokm hörnet och sjunger "Ja må hon leva" ! Emma och Emmy är myglarna, de hade ordnat mig en överraskningsfest!  Den var massa mysig, och jag tackar er av en väldigt stor del av mitt hjärta!

Sedan var det dags, dagen jag väntat på! Jag väcktes av sjönsång från min kära familj. På kvällen blev huset fullt av trevligt folk. Men till sist var det bara familjen, jag och Agnes och lisa kvar, då kunde man höra våra absolut bästa stämmor sjunga/skrika ABBA-låtar till en av mina presenter, singstar. Det var roligt, vi är allmänt roliga! 
Sedan efter en livlig SMS battle och några avsnitt av Pelle Svanslös gick vi och lade oss. Vår sömn avbröts halv 4 då det var ett gäng galna pojkar på DH som ringde och kontrollerade att jag inte sov, ty råga på allt hade de glömt bort att jag fyllde år, jag säger då det, Bockarna Bruse!

Veckan i skolan har väl varit som vanligt, jag var för ovanlighetens skull på träningen i nyköping på måndagen. På torsdagen visade jag och mina älskade änglar upp vår dans på gympan,  sedan hade jag barnen, jag hade även lånat en systemkamera av skoln så att jag fick några fina bilder på de små liven.


Nu är det fredag, det vill säga helg igen!



på  tal om jornötssmör så har jag gått och blivit glasögonorm på senare dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0