Beslutångestens tid!

Jag lovar att jag ska skriva om allt som hänt, för det är mycket, men nu måste jag plugga rättskunskap, jag har prov i morgon!

Nu har jag bestämt mig för tvåglasögon jag ska ha, ojoj det har varit stora problem i mitt lilla huvud, men nu är jag nöjd, dessa jag har nuär snygga och passar mig bra!

Men men, nu har jag ett annat viktigt beslut att ta, och det är brottom! Hur ska jag göra i helgen?
Jag kan åka till MegaHelgen i Värnamo, det är väldigt trevligt, jag vill ju träffa folket, sista gången innan, ja kanske Midsommar, och hur många kommer då? Dock är kostnaderna stora, eler själva lägret är billigt 220, dåingår dock inte all mat, men resan kostar 300, mer än lägret, jag tycker det är riktigt dumt att sätta så högt pris! Jag har ju lovat massor med goa själar att jag ska vara där, men det är så få härifrån som tänker dra sin kos ner till småland.

Andra alternativet är att leka med hoppgänget i nyköping på Rosvalla en heldag. Inte helt illa med tanke på hur lite jag träffat dem på sistonde. Detta är gratis med, eller jag måste ju köpa mat och godis med mera. Det är bara en dag med.

Någon som har en åsikt om hur jag ska välja, lämna den snälla!

Nu ska jag plugga mer om EU, utan att bli arg hoppas jag. Ha det bra, lycka till med det ni håller på med och var ute i god tid med alla små saftiga uppgifter ni får!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Behöver du lite små och bra tips om hår & hud :)?

Kolla då mitt senaste inlägg !







Take Care / N

2008-11-20 @ 22:46:22
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0