Mysbyxveckan ends

Min sista dag som 16-åring och sista dagen på hälsoveckan. Det här har varit en bra vecka, det är skönt att röra sig, jag måste verkligen skärpa mig, träna är vad jag ska göra! Jag har även haft mysbyxor varje dag i skolan, skönt, det kanske också är en sådan sak jag borde ha oftare.

Nu har jag även bjudit in lite folk hem till mig, ja förutom släkten då, de är en självklarhet, de är alltid där dem kan jag lita på, men några kompisar, det började som impuls. Agnes bjöd mer eller mindre in sig själv, sedan tvingade jag Emmy komma och träffa mig några timmar, sedan Emma och igår kväll ringde jag min Lisa Lisa! vi får la se vad det blir av min dag.

Men nu börjar min tyska strax, det är då inte lyckan i mitt liv men men, snart är det helg, i kväll kanske jag leker med Emma!

Kommentarer
Postat av: emmy

tur för dig att du inte hade mysbyxor i fredas da ;D <3

2008-11-29 @ 14:49:29
URL: http://youuknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0