Höstrusk och sista ansträngningarna

Nu börjar det, dagens maraton av plugg. Jag ska skriva klart Idrott & Hälsa arbetet, sen ska jag fixa geografin och sedan blir det ekonomi med.

Hujedamig! Jag har egentligen fler småsaker att göra, men jag finnner ingen ork till det, och dessa sakerna är de största.Snart är det höstlov, käre Muhammed så skönt, eller? Innan lovet får alla lärare panik, som om de plötsligt kommer på att tiden går och de måste få något gjort i sitt ämne, varför inte göra lite hela tiden och undvika dessa skräckveckor?

Jaja, det blir tusen gånger skönare med lov sedan i alla fall, även om största delen av tiden går åt att vila upp sig och ta igen energin som man förorat.

Idag har vädret varit så där mysigt som det bara kan bli på hösten, lite småkallt, så att man vill sätta sig med en filt om sig och med en stor kopp te eller varm choklad och sen bara se på TV eller en bra film. Ja en sån där dag då man bara vill ha någon att gosa med, nogon som kan ge dig värme och skrämma bort kylan.

Ha det bra nu, och njut av hösten, för nu faller löven inte du, inte jag, löven!

Kommentarer
Postat av: chris

neger

2008-10-21 @ 17:36:53
URL: http://hai2u.com
Postat av: Anna

RE: Vi såg sing-a-long xD haha jättelöjligt men de va kul ^^



JAG VILL HA LOV! ^^

2008-10-21 @ 21:56:45
URL: http://anna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0