ont & blandat



Dagen började med att jag hade fruktansvärt ont i magen, och det blev bara värre och värre. Men som tur är har jag min lilla Sofie som kunde ge mig en alvedon så att det gick över innan jag började gråta. Det tackar jag för!

Sen så fickviekonomer ha ekonomi istället för gympa, jag blev dockinte mycket klokare till provet imorgon för det, snarare tvärt om, men men mirakel kan väl ske. Hade geografiredovisning idag med, och jag tror (hör och häpna) att Sara blev nöjd, som om jag förstått uppgiften, hon hade fel.

En kille från KRIS i örebro ringde mig med, var tydligen han som har hand om Brysselresan. Efter det startade en massa krångel, och jag säger bara en sak AS!

det här var inte min dag, men jag hade ju hand om mina Acro-Jong barn, och det piggar upp. Jag tycker om mina barn, de ger mig bra självförtroende och gör mig lycklig. Hoppas de tycker om mig med!

Lycka till nu alla, hoppas ni får ett underbart Höstlov, imorgon drar jag till Värnamo, frisksportKUL! 

Kommentarer
Postat av: JENNY PENNY PONNY ofc. ;)

Vad är det för krångel med resan nu då? :S när du skaffat pass o allt! :P

2008-10-24 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0