Småländska sälen där hon hör hemma

Nu sitter jag i värnamo (lilleputtarnas land). Jag har lagt beslag på Arnes dator, jag måste erkänna att jag gillar Mac bättre, men han har apple-tema på datorn så det går väl an.

Idag har vi då haft väldigt bra möten om frisksportkul! Vandrat runt på marknaden, varit på höstrock, jag och Arne spöade Pauline i betapet (vad som hände sen är ointresangt!) och vi har spelat Spank the Monkey, resultatet i det är helt oviktigt ! jag säger bara "Jag vinner alltid, förutom då jag inte gör det"

Jag har det kul här! Imorgon ska jag dock hem, och på tisdag blir det till örebro för att åka till Bryssel, jag kan inte fatta det!

Nej nu ska jag inte skriva mer, förutom, någon, hjälp mig göra en header snälla!

Ha det bra, och läs frisksportkul.blogg.se (under uppbyggnad). vårat motto är:
"Vi är lite roligare, vi har lite roligare, vi gör lite roligare!
vi är, vi har, vi gör
vi är, vi har, vi gör
"

Kommentarer
Postat av: Hexagon

Svar: Vad kul att du hittat till vår blogg Nella! Hoppas du fortsätter läsa! :)

2008-10-26 @ 15:31:41
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag gör gärna en header till dig ;) <333

2008-10-27 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0