snart bär det av

jag är bara lite orolig..

Om en dryg timma kommer jag att gåner till tåget, då börjar min resa! Jag sitter med fjärilar i magen, jag är peppad, jag är nervös, jag har lite smått panik, jag vet inte vad jag ska ta mig till, tänk om jag glömt något!

Jag har i alla fall med mig Emmelie, vad kan gå fel då?

Om jag har tillgång till en dator kanske jag slänger in ett litet inlägg här så att ni får veta hur det går för mig, och Jenny, förlåt för att jag missar din födelsedag, Grattis till dig min älskade älskade vän!
Alicia, Alex, Elli & Frida, förlåt att jag missar er fest, ni får ha det bäst och jag hälsar till alla!

Nej nu ska jag sluta skriva, önska mig lycka till nu allihopa, det kan jag behöva!
Nej det här ska bli en bra resa!

Kommentarer
Postat av: Hagge

Lycka till!

2008-10-28 @ 17:48:50
Postat av: Arne

Så du är också en så pass fantastisk person så att du har en egen blogg! ;D

Lycka till i Bryssel, Nellis!

2008-10-28 @ 18:12:19
Postat av: JENNY

Hahaha älskling, det är lugna puckar - vi får ta igen det sen bara :D Så, ha nu riktigt kul nu när du gör Bryssel osäkert! <333

2008-10-29 @ 12:05:49
Postat av: Ellie.

Åh nella! du ska väl inte säga förlåt för att du missar den, du har ju hittat något annat (roligare) att göra istället ;)

Ha det superduperbra nu!

2008-10-29 @ 16:44:56
URL: http://molnstegar.blogg.se/
Postat av: alicia.

du är cool och det är synd att du inte kan komma, men ha det bäst i bryssel!

2008-10-30 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0