let it all happen!

Idag har varit en händelserik dag!

Kom till Trosa halv tio, somnade på en gammal bekant soffa och grät nästan av gamla minnen!

Sen runt tio var det dags att börja dansa, först fick vi placeringar till alla danser.
Sen gick vi igenom dem igen, och det är en jag inte klarar av!
Men skam den som ger sig, jag nöter och nöter, snart sitter den väl, typ på lördag då Måste den sitta!

Vi hade genrep flera gånger, jag ska lära mig mina repliker helt, jag kommer bort mig lite.
Jag håller på att bli förkyld, så sången blir som den blir.

Men men, vi har roligt i alla fall!

Efter att jag Sandra och Viktoria irriterat oss på tre störande killar utanför och på bussen ( och Sandra nästan fått dem utslängda från bussen) så kom jag hem.

Hemma möttes jag av en, eller tre, glada överraskningar! Mormor, Morfar och Moster!
Av dessa fick jag mer! Moster gav mig ett påskkort och 100kr, Mormor och Morfar gav mig, en tröjja från CUBUS (lördagens klädproblem är därmed lösta), jag fick även en sjukt snygg skinnjacka, trosor och ett halsband!

I morgon ska jag tilll Oxelösund och DaGang ska ha tjejmiddag för att fira vår 18-åriga Sofie!

Detta leder oss till: En glad Petronella Wadle!


Times like these  I just wanna smile,
even though I am tired
and I can't sleep.

Livet
-ur mitt perspektiv


Kommentarer
Postat av: Robert

Hej! du måste juh nämna mig :P (a)

2009-04-05 @ 22:53:39
Postat av: [Viktoriae] - En blogg som självkänsla & annat

Vilka trevliga saker du fick :) Hoppas det går bra för dig på lördag!

2009-04-06 @ 10:21:37
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mysig bild :)

2009-04-06 @ 10:54:39
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0