avskrivning

Nu har jag inte skrivit i sommar, vi får se hur det blir i höst.
Jag måste skriva av mig nu!

Det går verkligen bara åt helvete med allt nu, eller jag är förvirrad.
För några kvällar sedan pratade jag med en kompis om livet.

Livet är en jäkla soppa, eller en dålig dokusåpa!
När allt går bra så händer alltid något stort fel, sedan är det domino, varje bricka rasar!
Finns lyckan för att vi i svåra tider ska kunna glädjas åt det som var bra,
eller finns den för att vi helt enkelt ska tycka att allt känns jobbigare när det väl går dåligt?

Stora frågor om livet, ingen har något svar. Jag antar att det blir vad man gör det till.
Nu ska jag iväg, Take Care!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ta en sak i taget tjejen. Allt löser sig. Det handlar bara om att hitta lösningen. Kram!

2009-08-20 @ 11:53:17
URL: http://away.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0