lycklig!

Äntligen börjar saker gå åt rätt håll,
eller, jag oroar mig inte riktigtän över sakersom kan bli problem.

ADRENALIN var himlans roligt, två helt fantastiska dagar!
Tack till alla som var där! Vi är så jäkla bra!

Igår var jag hemma hos Jenny Järna för första gången.
Cheescake är gott! VI pratade medtvå kvinnorvars 30-årsfest vi ska jobba på.
Sedan till Nykvarn, där badade vi i pool och vi pratade.
klockan 04.00 somnade Jenny efter mycketflum och kackel.
Jag fortsatte morgonen med 30 min i telefonen, sedan sov jag med.

Vi hade spontanroligt,det behövde jag!


21maj 2009, en betydelsefull dag.
vecka26, en minnesvärd vecka.
sommaren 2009, vår första sommar.

tack!

Kommentarer
Postat av: jenny

uppdatera! :D så jag får något att fylla mitt tråkiga, ointressanta liv med ;)

2009-08-29 @ 16:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0