Billie the vision & the dancers

Har jag någon gång sagt att jag är lycklig?
Det är inget emot vad jag är nu!
Ren lycka forsar igenom mig!
Jag har sett Billie the vision & the Dancers!
Jag har tagit tag i Lars hand, ja vi drog nstan ner honom från scenen!
Jag har pratat med honom efter konserten!
Jag har hans autograf.

Det här det är lycka!
Det skadar inte att man har en bästa vän med sig,
denna lyckans dag!

Visst vi missade vårat sista tåg hem.
jag kommer nog få problem för det.
Men vad gör det?
Jag är lycklig!
You can't bring me down fuckers! 

Jag ska försöka att inte vara en vandrande bajskorv mer (det vill säga negativ)

Men nu ska jag sova, eller prata med Agnes!

Ta hand om er och unna er lite lycka!


Underbara man!
Du gör mig lycklig,
med dina fantastiska sånger

livet
-ur mitt perspekiv

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara man underbara band. Alexandra skrikandes; " LARS DU ÄR SNYGG" haha :)

2009-02-28 @ 23:00:12
Postat av: Alexandra

skrev nedanstående kommentar men var dum i huvudet och förstod inte hur man skrev sitt namn. puss!

2009-02-28 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0