dagen efter släkten

Igår var då hela huset fyllt av släktingar från pappas sida. 
jag skäms nästan över hur lite jag känner dem, nu kan jag säga "får bli bättring på detta" men det gör jag alltid, och så blir det aldrig!

Det var dock roligt när de stod utanför och sjöng och min pappa skriker "Pernilla, visste du något om det här!?" 

Smörgåstårtan gick hem, även om det tog emot för vissa att den var vegetarisk, men men smällar man får ta. 

Annars var det mysigt, pappa fick en videokamera som det filmades flitigt med. Ja tills jag tog upp en liten incident, då pappa fick sopptorsk, då muttrade han "något skit på linsen.. måste stänga av kameran"

Jag är fortfarande slutkörd, nu är det helg, skönt! 

sometimes
words aren't needed
livet
-ur mitt perspektiv


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi, ja jag började övningsköra när jag var 16, men sen hamnade de på is... Så nu har jag tagit upp de ien, och den här gånger tänker ja verkligen håll i de!

Kram

2009-02-21 @ 14:31:45
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Vad roligt att du tycker det. Jag köpte den på Top Shop i Gallerian. Följ länken under bilden så kommer du direkt till deras hemsida :)

2009-02-21 @ 17:01:05
URL: http://flickorutankjol.blogg.se/
Postat av: emmy

haha jag kan tänka mig din pappa står och skriker pernilla visste du om det xD hahah xD

2009-02-21 @ 18:36:43
URL: http://youuknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0