ett ständigt grubblande

Niu sitter jag här och spånar, över samma sak som så många gånger förr!
Hur ska jag ha min frissa?

Ska jag var brunette eller blondin, ska jag ha lugg eller inte ha lugg? Snälla hjälp mig hitta ett svar på dessa frågor!

nåja,  till annat, jag hittade en bild på mig då jag skrattar, jag ser hemsk ut! Men vad gör väl det, skratt är ett bevis på lycka, lycka är bra, slutsats: Skratta är bra även om man ser hemsk ut!

Ha det bra folket, skratta på!

På fredag kommer vi att skratta
jag kanske till och med kommer gråta
hur som
vi kommer ha det trevligt
att skratta tilsammans
det är bäst det
det är livet
ja
livet
-ur mitt perspektiv



Kommentarer
Postat av: Daja

jag har testat mig fram mycket med hårfärger och frisyrer. men när jag hittade rätt, då visste jag direkt och har haft samma frisyr sen dess :P det klickade direkt, haha

2009-02-21 @ 18:10:48
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Michaela

haha söt ni var ;D

2009-02-21 @ 22:14:40
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0