försent för allt

Nu är det försent att ta upp allt som hänt, uppdateringar från Tyskland får vänta. Jag har inte haft tid för bloggen, jag har haft fullt upp i livet.

Allt kan jag inte skriva på bloggen, allt kanske inte borde skrivas på bloggen. Men jag kan dra en liten snabbresume av hur mitt lov varit hittills och hur det ska fortsätta, jag låtsas som om jag hängt med hela tiden, som om jag inte missat massa tid.

All hjärtans dag, visst vore det mysigt att ha en älskling. Jo visst, men det finns annan kärlek och den firade vi, en tjejmiddag med några trevliga själar. 

Jag var hemma hos Agnes, där blev jag kvar. Först över natten.  Dagen efter har vi bakat, kladdkaka, en del började nästan brinna, och farligt goda Scones. Vi såg nästan likadana ut, vi är bästisar.

Efter allt detta bak gick vi, med mjöj i våra anikten, frusna fingrar och ett leende på läpparna, och spelade in en film till en kommande musikal. Efteråt skulle jag hem, men vi ändrade dessa planer och jag sov hos min vän ännu en natt.

Jag gick sedan upp klockan sex fast jag hade lov, för Agnes hade inte lov, så jag skulle ut ur huset och hon till sin skola, dit skall jag på onsdag och där skall jag bo en natt.

Efer någr timmars vila drog jag till nyköping och träffade Sofie, vi knallade runt på stan, sen såg vi på bio, I taket lyser stjärnorna, den är bra, jag rekomenderar den, jag grät floder. 

Sedan till Oxelösundl, dör sova jag. Där spenderade jag denna dag. 

Nu ska jag packa för i morgon bär det av till Agnes internatskola, sen får vi se vad som händer.

Ta hand om er, ag ska bli bättre på bloggen!


Jag och Sofie
hon är känd som min dotter
en lång historia
men hon är även 
flickan som visade mig Oxelösund
'


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina ni e :) <3

2009-02-23 @ 21:06:36
URL: http://myranz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0