det var på tiden

Äntligen ett inlägg till! Jag har verkligen blivit sämre på att lägga in inlägg här, inte för att den inte finns saker att skriva, bara på grund av tidsbrist respektive brist på ork.

Igår kväll hade jag dåtänkt lägga mig tidigt, la mig runt 9, men jag fick sådan ångest så fort jag somnade kan inte förklara det, men jag kunde inte sova, det kändes som om jag rev upp mig själv innifrån. Då gjorde jag det enda jag kunde, jag gick ner kokade te. Tack Agnes som gav mig Chai-te, räddaren i nöden, gick upp till sängen tog på mig mina nya WESC hörlurar som jag tackar mor&far för och spelade Lars Winnerbäck! Efter en kopp te och några djupa poetiska Winnerbäck texter så kändes allt bätre, såvid 11 kunde jag somna om, dock blev det inte tidigt.

Idag var det då åter till skolan, hade på mig tvåav gårdagens fynd, jag Ida & Sofie kollade runt på rean efter skolan, jag är nöjd med mina kap. Det slog mig, igår var inte bara början på halva tiden i tvåan, utan halva min tid i gymnasiet!

Ja ja, jag har även fixat med bilder idag. Redovisning på fotot i morgon, tror det går bra faktiskt !

Men ni får ha det såbra, jag ska uppdatera här oftare, det är en av alla saker jag borde göra, men jag jobbar på det mesta, en dag blir det nog bra och jag hittar flytet i vardagen!

Här är mina bilder:
tema mjuk
tema röd
tema ljus och mörker

Kommentarer
Postat av: Julia

We-lurar <3 Fick ett par i födelsedagspresent alldeles nyligen jag med, och nu har jag typ skavsår på öronen! Haha x)

2009-01-24 @ 02:08:01
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0