efter en hetsig träning

Hemma! 
I dag vet jag inte vad jag ska sga om träningen. På ett sätt riktigt bra, på ett annat bara hemskt.
Jag irriterade mig först på samma saker som vanligt, jag orkar inte med det !
Men barnen gjorde mig glad igen, de lyckas för de mesta!

Jag är verkligen stolt, Acro-Jong gruppen är riktigt bra, och jag och min familj startade den från grunden!
Ett nytt koncept, redan första lektionen hade vi många barn, nu har vi ändå fler !
Idag fick jag en sådan CirkusSkola känsla, det var så sjukt mycket barn ett tag!

Men men, många barn, det är svårt att hålla koll, vilket resulterar i skador.
Först en tjej, som av otur, hade stått på händer och landat konstigt på en hand. 
Men efter många tappra försök lyckades jag förstå mig på hur ispåsar fungerar, hon blev bättre!
Medans vi var upptagna av detta olycksfall hade massa barn smitit och lekte på andra sidan hallen, nästa skada!
Sedan var jag lagom lycklig!
Men själva träningen var ganska bra idag, jag hann lära många mycket, välkomnade de nya barnen bra.
Men det bästa av allt, Olle är tillbaka! 


ska man skratta eller gråta?
jag väljer skratta!
för i morgon har jag sovmorgon
och jag har haft ett långt mysigt telefonsamtal
och jag har vänner jag tycker om, och de tycker om mig!

Kommentarer
Postat av: Arne

Shit.... öka tempot lite och du är uppe i typ 10 inlägg om dan!



Bra jobbat! ;)

2009-03-12 @ 23:00:14
URL: http://massasaker.wordpress.com
Postat av: Anonym

Godmorgon hjärtat! :)



Är alt bra med dig nu när det är fredag och allt? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-13 @ 09:13:58
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Nu har jag utsett en vinnare i min armbands tävling, kolla in vettja för det kanske är just du som vunnit? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-13 @ 09:37:06
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

håller med - de kom massa snö till göteborg igår. men nu töar de bort iallafall.. det är j tur. allt väl idag?

2009-03-13 @ 11:10:20
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0