i skolan

Först och främst,
jag saknar Agnes, otroligt mycket !
Och jag saknar i fredags om möjligt ändå mer!

Det är inte klokt hur lkänge ett lyckorus kan hålla i.
från fredag till måndag vet jag säkert.
Men jag hoppas på längre,
ååh underbara känsla!

Nu sitter jag då i skolan och ska ha geografi,
en mindre underbar känsla.
men för att inte vara en vandrande bajskorv(alltså negativ)
tar jag upp lite bra saker!
Nu vibrerade det i min ficka, förmodligen ett SMS från Agnes!
Efter geografin slutar jag.
Om det ändå känns trist.
då tänker jag på Billie !

Men nu måste jag dra, take care and stay in school!

                                            

"yes I think that evreything is gonna be allright somday somehow!"

Livet
-ur mitt perspektiv

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja, dom sparar de bästa till sist. Tackar :)

2009-03-02 @ 12:03:36
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0