It felt bad in the beginning and it just got worse

Rubriken beskriver ganska så bra hur dagen varit hittills!

Jag undrar om det är något fel på mig. Jag vill älska, jag vill hjälpa.
Men jag bara hatar, hatar och föraktar. Eller nej, men nästan, jag vill ha dig ur mitt liv.
Innerst inne vet jag att jag inte skule klara mig utan dig, men jag vet at jag inte kan leva med dig!
vemod, skuldkänslor och ångest, thats it, it is how I feel about you!

Idag fyller min kära morfar år, grattis!
Jag vill verkligen vara ett bra barnbarn, inte en gråfläck som snart inte orkar stå.
Det är inte så att jag gjort mycket, nej ingenting, men jag orkar inte mer, förstår någon hur de bryter ner mig?

Skit samma, nu ska jag lämna bloggen, den enda platsen jag har kvar att fly till, till platsen flykten började på.

Ta hand om er, och var rädda om er själva och dem ni bryr er om!


Jag vill blicka ut över världen,
med ögon som vet vad de ser på,
som vet vad som är rätt och fel,
som ser skillnad på svart och vitt,
som kan känna både lycka och olycka

livet
-ur mitt perspektiv

Kommentarer
Postat av: Leia

Precis och det är irriterande när man inte kommer på vad det är förrän i sista sekund typ. :S

2009-03-23 @ 20:24:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Ja verkligen :D snacka om att jag blev förvånad!

åh, tack så hemskt mycket :*

2009-03-23 @ 21:19:06
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Evelina

God eftermiddag! Jag behöver ett tips vad heter din favorit mode hemsida? :D

2009-03-24 @ 17:40:03
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0