Take my hand and I'll take yours!

Igår la jag in noll stycken inlägg på bloggen.
WICKED!

Men dagen var jobbig,
prov och läxförhör

Kvällen räddade allt!
först träffa mormor oh morfar lite.
Sedan int till trosa och träffa Agnes.
äta pizza, choklad, billie musik och Agnes!
vad kan göra något bätre?
Jo träffa skönt folk på affären
och självklart
två lejonkungen filmer
oh ett kort inslag av Lars Winnerbäck musik!

Ni fattar?
Kvällen var bäst !
Sen fick jag sova med Agnes,
det är det inte många som gjort!

Nu ska vi hitta ett nytt sätt att fördriva tiden, ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: jag sparar också pengar:) fast om jag ahde pengar så.

2009-03-07 @ 19:59:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0