when someone that you would die for tries to make it happen

that's how bad it felt!

Innan när jag skrev var dagen fantastisk!
Solen skiner, skolan lugn, you name it !

Nu är det så att vissa människor har lyckats trycka ner den känslan.
Det kom som en störtvåg av negativitet, jag försöker hålla mig uppe, men det går inte!
Jag är arg, ledsen besviken, äcklad, fan! 

En jävla äckelgubbe på bussen gjorde att jag inte vågade sova,
det ledde till dåligt humör när jag kom hem.
Allt har bara gått utför!

Om någon har något att säga till mig, säg det, face to face! 
Stå för vem du är, annars kan du hålla käften!
Om man verkligen menar vad man säger vågar man stå för det fullt ut!

Nu är jag opepp på i morgon, jag vill sova nu och aldrig gå upp!

Ta hand om er underbara bloggläsare!

Jag vet inte vem eller var jag vore utan er!
Ni stöttar mig genom allt!
Jag vill ringa någon nu, 
men vem, vem förstår?
Vet ni hur mitt hjärta brinner för detta?
Jag vill ju att det ska fungera, kommunikation tack!

livet
-ur mitt perspektiv


Kommentarer
Postat av: emma

okej, då ska jag kolla in den ! ;)

2009-03-18 @ 19:45:50
URL: http://emmaos.blogg.se/
Postat av: Elena

SV: okej. Vad ska du göra idag då? =)

2009-03-19 @ 08:10:34
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jag vet, eler tack. avanna är en riktigt bra illusatrtör.

2009-03-19 @ 10:20:54
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0