a perfect monday

Hur var min dag? Den var en måndag.

Först vaknade jag av mitt alarm som sa att jag skulle till bussen.
Jag orkade inte stressa utan beslöt mig för att ta nästa buss.

Jag var otroligt opeppad på skolan.
Matte, jag är klar med kursen, samt eget arbete i ekonomi & geografi.

På bussen träffade jag Sandra vi fixa PA!

När jag kom 30 minuter sent kom min lärare fram till mig och sa:
"Nästa måndag ska bara de som gjorde nationella hit. Du kan ta sovmorgon .. missa bussen! nästa måndag också!"

Förövrigt, jag hade på mig mina gladiatorsandaler som jag köpte i lördags.
Himlen var grå, regnet öste ner, mina fötter blev väldigt blöta.

Mitt internet har varit knasigt hela dagen så jag har inte kunnat blogga..
Jag vill att folk lugnar sig, jag har något att berätta, men ingen är redo att höra!


Idag var en sådan måndag man fruktar.
Allt var lite dåligt.

I morgon ska jag till Stockholm.
Kanske mer lycka då!

På onsdag, ja, på onsdag!
hur blir det då?

Nämde jag att jag gillar turkost?

Livet
-ur mitt perspektiv






Kommentarer
Postat av: vesna

heting!

2009-05-18 @ 20:39:57
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: sofie

Du är snygg! Du kan berätta allt för mig älskade du! Me love you my always beloved friend <333

2009-05-18 @ 21:24:45
URL: http://www.sofie-hansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0