Höstlovet:

Jag var med my number one princip hela lovet! (me like, big time!)

I måndags åkte vi ner till Ystad, vägen dit var, lång mörk och regning!
Tisdagen spenderades i Malmö och var himlans mysig faktiskt!
På onsdagen tog vi tåget till Köpenhamn, tivoli var stängt, men vi hade trevligt i alla fall!
På kvällen blev det matlaning, resultatet: Fantastisk mat och himmelsk äppelpaj!
Sedan var det torsdag, fick vänta 1,5 timme på lunch, såvar det plast i maten! FRUSTRSTION!
TIllbaka i Ystad var det mer matlagning och pajbak, samt fixa en pumpa!

Fredagmorgen bestodavpackning, sedan lämnade vi Skåne, mellanlandade i Motala, sedan hemma i Vhd!
Fredagkväll och lördagmorgon vill jag bara glömma,så nu gör jag det!

Var med Agnes hela lördagen, först shopping (köpte bara måste saker!)
sedan fotokväll!

men nu ska jag inte skriva mer, ta hand om er så ska jag svara på era kommentarer nu!


konstverket of the year!
gjort med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fin den blev! =) Skulle nog inte ha fått den så där bra själv =)

2009-11-09 @ 12:44:49
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0