Önskelista

jag är snart 18, eller ja 29:e November!
här har ni lite tips på vad ni kan ge mig i födelsedagspresent!


Utan innebördes ordning:
1. Lars Winnerbäck sångbok (112 sånger, "tänk om jag ångrar mig och ångrar mig igen" på cd oc vinyl)
2. Anslagstavla samt typ nålar att sätta fast papper och foton med
3. Saker till systemkameran (typ extern blixt, stativ mm)
4.iPod
5 CD-skivor
6. Kontanter
7. En otroligt rolig fest
8. Vänner som ger mig en underbar dag
9. fler besökare på bloggen
10. Använd fantasin!



förövrigt önskar jag att jag var någonannastans än här,
känns extra ovärt, när jag tänker på att idag och i morgon är värdelösa dagar..!
jag hade kunnat komma hem på onsdagkväll..!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag satsar på att besöka massa. ;P

2009-10-12 @ 18:52:44
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0