WTAI-bandet avklippt

Det var jobbigt, inte bara psykiskt, utn mycket fysiskt med!
Först skulle K klippaav det jag råkar säga "nu försvinner en del av min själ"

sedan lät han mig inte klippa av det, han slängde iväg saxen och höll fast mig!
Så under hela filmen "Australia" så försökte jag slita mig!
När filmen väl var slut lät jag honom klippa bort det.
Jag hade då lovat att jag inte skulle ångra mig, det gör jag inte.
det känns bara konstigt att inte ha det kvar, det var ju typ en del av mig!


minnena stannar kvar i mitt hjärta!
solbrännan finns på min arm,
förövrigt ville systeryster lillstrumpa inte synas på bild!

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen där ökad självkänsla och positivt tänkande ligger i fokus

Jag känner mig så frågvis nu förtiden ;) Men vad är ett WTAI band?



Kramar!

2009-10-05 @ 07:32:44
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ibland är det bra att klippa banden..

2009-10-05 @ 10:36:40
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0