Sommaren 2009

I dag är första höstdagen, så jag tänkte berätta vad som hände i sommras!

JUNI
Måndag 1, Norrköping med ekonomiflickorna!
Vi inledde sommaren på ett värdigt sätt, med shopping och chokade tågkonduktörer.



Torsdag 11, skolavslutning!
Först mys i "Evas trädgård" där självaavslutningen ägde rum. Sedan åt jag och tjejjorna glass på Surprise. På kvällen kom min pöjk hem till mig och träffade min familj för första gången, alla tyckte om alla!

Min älskling var hemma hos mig hela helgen, vi hann bland annat med: Gröna Lund, köra för fort och bli stoppade av polisen, hälsa på Agnes och hennes hundvalp,fika med Lisa.

veckan flöt på fram till:
Onsdag 17-20 Midsommarhelg!
Då drog jag ut till Stensund för att fira Midsommar och vara på Läger. Tyvärr var jag sjuk i princip hela tiden ochvar hyfsat sur! Som tur är kom min älskling på torsdagen, han hade med sig: kåsa och bestick, 400g mjölkchoklad och ett glatt humör. Detta hjälpte lite men inte helt, därför drog vi hem till mig redan på lördagen istället för söndagen som tanken var från början.



Söndag 21 En månad!
Efter att få sova i säng en natt så var jag utvilad, friskare och gladare! Vi firade en månad genom att irra runt för att få tag på en bil som stod parkerad på en ö utanför Stockholm,det var galet, och det finns mycket att berätta! Men sagan slutade lyckligt och vi åkte hem till mig. Distansförhållande är jobbigt,så för att slippa skiljas åt igen åkte jag med till Karlsborg!


Vecka 26 En vecka i kbg!
en romantisk vecka, när K jobbade så städade jag upp i den (minst sagt) stökiga och dammiga lägenheten, eller låg och solade på en brygga vid bottensjön. Vi var vid en utsiktsplats, badade i solnedgången, åt glass och mycket mer! Mysig vecka!


JULI
Onsdag 1, Glass och PA-planering!
Jag åkte buss in till Nyköping och träffade Julia och Louise. Vi pratade nmycket, bla om vårat nya PA.

2-12Svenska frisksportförbundets RIKSLÄGER!
En himla underbar vecka, som varje år! Träffade nytt folk, träffade gamla vänner, var på Liseberg,Träffade K:s syster, gjorde bort mig,blevsjuk,badade, sportade, chillade, jobbade, var arg, hade roligt! Det  mesta hanns med så att säga!

13-19, Roadtrip med K
Vi åkte från rikslägret i Sätila. Skåne->Motala->Arboga.
I skåne var vi i Ystad hemma hos K:s mamma, vi besökte även Kiviks marknad och tre systrar till k var där, sannerligen trevligt. Vidare till Motala ett par dagar, vi var båda väldigt sjuka, vette tusan vad det var, men vi mådde riktigt dåligt! Lite friskare drog vi till Arboga och bodde i min sommarstuga en helg, då fick K träffa mormor och morfar för första gången med.

20-31, Öland med familjen!
Några dagar på Öland är inte fel, mycket strand, lite hälsa på Böda Sand och Sara som hade fullt upp med att showa!



AUGUSTI

1, Nattbesök och återförening
Halv två på morgonen kom K hem till mig efter att ha kört från Motala mitt i natten, han är galen men underbar! Sedan fick han åka hem tidigt på morgonen för att hinna med att gå på svensexa. Jag åkte in till Nyköping och årterförenades med ekonomiflickorna efter lovet som gått. Vi åt glass, sen åt vi pizza hos en pizzabagare som var väldigt trevlig emot mig.

2-7 Första CirkusSkole veckan.

7-9 Motalahelg med bröllop
Var i Motala hos K en helg, på lördagen var det bröllop, kan tillägga att jag höll på att missa sista tåget hem!

10-14 Andra och sista CirkusSkoleveckan.
Min älskade iPod blev stulen, sorgen har ännu inte lagt sig..

14-16 Karlsborg och Skara Sommarland.
Var hos K i Karlsborg, på lördagen åkte vi till Skara och spenderade dagen med ekonomiflickorna på Sommarland.

16-18 Arboga med Mormor och Morfar

19-20 Adrenalin!

24, Skolstart

28-30 K i vagnhärad.
K var här, gjorde trerättersmiddag, vi såg Beck på bio och på söndagen hade vi en mysig fikastund med Agnes.

31, Agnes och städa
Jag lekte med Agnes och plockade på mitt rum.


nu har du att läsa Jenny!

Tack för en fantastisk sommar!


fler bilder kommer..


Kommentarer
Postat av: karl

jävligt bra sommar du =)

kyss<3

2009-09-08 @ 07:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0