sugen på annat..

Nu sitter jag i skolan, det är inte väldigt roligt kan jag erkänna!
Lärarna är överens, nu ska eleverna jobba!
Måndag, inlämning,
Tisdag, Prov i Svenska,
Onsdag, Prov i psykologi samt muntl redovisning i info layout,
Torsdag: prov i Religion.

Igårkväll var jag ute och gick med min Chihuahua i 1,5 timme.
Det var mörkt och kallt (jag ogillar!) men jag behövde gå!

Kvällen blev bra, jag kanske kan åka till Karlsborg i helgen, hoppas!

men nu fixa inför info&layouten!

simma uppåt och håll huvudet över ytan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

1,5 timme är skillat. Och behöver man ut och gå så behöver man, så är det för mig iaf.

2009-09-30 @ 15:37:55
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0