far & flänger!

sedan jag åkte hem från Öland har jag inte varit på en plats så länge!

vi kom till sommarstugan i Arboga på natten,
sen på dagen åkte jag och pappa hem till Vagnhärad för att lämna grejor.
Sedan tillbaka till Arboga där jag satte mig på tåget till Motala.
Kom fram sent, dagen efter åkte vi in till Linköping, sedan tillbaka till Motala.
Igår tog jag och älskling tåget till Arboga för kräftskiva med släkten.
Idag åker vi tillbaka till Motala, imorgon åker vi och hälsar på Ystad & Malmö!
Sen åker jag hem till Vagnhärad, för att vara på typ en festival i Nyköping i helgen.
Nästa vecka är det dags att börja flytta till Södertälje!

hektiskt schema? Jorå!


så jobbigt var livet på Öland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0