Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är fantastiska båda två.
min mamma heter Pernilla och har fyllt 25 ganska många gånger nu..
min pappa heter Jan och är 41 år, jag har alltid gått till honom när mamma och jag bråkat.
De har format mig till den jag är och alltid sagt att jag ska bli så bra jag kan bli.
det sista året har jag kommit dem mycket närmre,
det får jag nog tacka Karl & Afghanistan för, jag har behövt dem så mycket.
jag tänker inte skriva mer om dem, men jag älskar dem!
hörde "huvudet högt" med Plura igår, när vi såg på "så mycket bättre"
den handlar om att hans mamma dött, pappa och jag höll i varandras händer genom låten,
ibland påminns man om hur mycket de betyder & hur svårt det skulle vara utan dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0