shoppingsugen & trött.

sitter och vill köpa en fin klänning,
till typ nyår eller p3 guld, lite glitter men ändå diskret.
orkar inte springa runt & trängas med folk nu.
Visst det är mysigt att vara på stan, det är en fin stämning,
men inte just nu, nu vil jag bara ha en klänning att känna mig snygg i!
förstår ni vad jag menar eller?
istället sitter jag och tittar runt på nätet OCH
jag tror jag har hittat en favorit, på Nelly.com,
det bästa är att de har fraktfritt nu, kanske ska slå till.
vet ni någon annan bra onlinebutik man kan kolla på?
det finns ju ett helt hav där ute!
fick idén till att leta på internet av en blogg faktiskt, denna!

Klänningen som är i topp nu, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0