slutet gott allting gott.

idag så har jag haft det lite problematiskt..
först skulle jag baka för att överraska mormor och morfar,
men jag blev överraskad när de inte hade en form.
Så där stod jag med en kladdkakesmet..
Sen ringde min mamma och hittade lösningen på detta problemet.
Sen läste jag något oroande på försvarsmaktens hemsida,
när jag skulle uppdatera för att se om de fått in mer detaljer så laggade internet.
Jag fick panik, så när jag skulle trycka in koden slog jag fel.
3 gånger, såklart!
först vågade jag inte berätta för mormor och morfar.
Men efter ett samtal med min älskade fästman så lyckades jag finna mod.
Tyvärr så är lappen med PUK-koden borta, men jag letade fram numret till 3,
och gav min Comviq-sticka till förfogande om något skulle krångla.
Mycket långt inlägg, men jag hoppas så att allt löser sig nu!

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

Ja, kung

2010-11-23 @ 20:50:50
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0