en svensk hjälte.

jag såg en facebook-grupp som heter:
R.I.P. Soldaten Kenneth Wallin - En Svensk Hjälte
Jag håller med om att han är det, men inte mer än de andra.
Alla de som åker och offrar sitt liv för frihet & demokrati är hjältar!
Även om de kommer hem levande,
jag är trött på att folk är emot deras närvaro i Afghanistan,
men när de dör så betraktas de som hjältar.
Ska de behöva dö för att få folkets respekt,
och nu får de anhöriga massor med stöd, det behövs innan döden med!
absolut behövs mer stöd när något sådant händer, och den avlidne ska hyllas extra!
Men min åsikt är att de som åker är hjältar, Före & Efter döden!
jag kanske är lite partisk, men glöm inte att hylla folk när de lever också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0