Svensk stupad i Afghanistan

jag fick veta det, innan jag visste hur min soldat mår.
jag tillät inte mig själv känna något då, ingenting.
sedan fick jag ett SMS med de 3 orden som var vackrast just då:
"Jag mår bra"
Då kom känslorna, paniken, rädslan, lättnaden
och sorgen för dem som inte fick samma besked.
Jag skickar mitt mentala stöd till dem, jag kan inte förstå hur de mår,
men jag mår hemskt nu, även om jag vet att min älskling mår bra.
Tack alla fina människor som stöttar mig, ni betyder!

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

åh, det där kändes faktiskt tro det eller ej även i mig. vill inte ens tänka tanken! för mår inte du bra mår inte jag bra. tack gode gud att han mår bra

2010-10-17 @ 21:52:26
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0