Så otroligt fin tid framför mig nu!

  • På onsdag så ska jag och min karl på bio.
  • På lördag blir det grönan med Karl, Jenny och hennes pojke.
  • Förmodligen åker jag med Karl på veterandag på söndag.
  • Tisdag är det sommarlov (efter 5 timmars tentaskrivande..)
  • Onsdagen tar Agnes studenten
  • sedan den 5:e händer hemliga grejor
  • den 6:e kanske jag träffar Jenny & Sofie
  • den 7:e hoppas jag på vattenkrig i Linköping
  • Sedan den 11-18e så drar jag och familjen till Rhodos!
det här är rätt bra tentamotivation! (och anledningar att ladda kameran!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag hoppas verkligenverkligen du kan den 6:e!! Ser ut som du har en massa skoj att se fram emot :) Saknar dig vännen (dom du ser, nu blogg har jag gått o skaffat oxå, lite anonymt sådär ;) puss o kram!

2011-05-23 @ 16:14:47
URL: http://hblogg.se/likemystyle
Postat av: Natalie

Heheh, jag gillar hur du har satt de där fem timmarna tenta inom parentes... Men annars verkar det vara en bra lista :) Trevlig sommar på dig ^^

2011-05-25 @ 00:29:27
URL: http://nattouleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0