Greetings from India!

Nu sitter jag pa ett internetcafe i Pune, Indien!
Flyget gick felfritt och vi kom fram i ett riktigt monsunregn!
Forsta dagen fick vi aka buss helt dyngsura, med oppen bussdorr
och i Indiska trafiken. Ibland hogertrafik iblan vanster,
ibland stannade vi vid rodljus, ibland saktade bussen ner,
och ibland sa sket busschaufforen helt i att det lyste rott!
Efter att jagsovit mig igenom bussresan komvi fram till lagenheten,
jag hamnade i samma rum som fyra andra helt fantastiska tjejor!
Forsta kvallen drog fyra av oss ut for att fira att vi kommit fram!
Vi hamnade pa ett hotell med bar och dansgolv, vanlig musik!
Indierna vi akte med bjod pa vin och mat och vi madde allmant bra!
Sedan hamnade vi pa efterfest i ett palats! Hoppas pa att ha min fodelsdagsfest dar!
De har tva senaste dagarna har vi blivit guidade i Pune, l
art oss ga over vagen, kopt indiska klader och lart oss hitta lite!
men nu orkar jag inte skriva har langre, skriver mer nar jag far min internetsticka!
Ta hand om er alla fina i Sverige, jag har det toppen har, med sting av hemlangtan!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Lycka till Nella! :) //Kram från Natalie

2012-08-27 @ 20:43:59
URL: http://natlari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0