I know where I'm going, but not what I'm leaving.

idag så fyllde mormor och moster år,
så självklart har helgen tillbringats att fira dem. 
och mitt i allt, prat om Indien, firande, kärlek, mat & fågelsång
så insåg jag en sak, något viktigt som jag inte fullt förstått innan. 
Jag åker inte bara till Indien, jag åker härifrån också. 
Ifrån familjen, sommarstugan, vännerna, Karl och allt annat.
Jag åker ifrån hösten, med min och mammas födelsedag. 
I helgen uppskattade jag allt så mycket mer än annars.
Man kan tycka att jag borde insett detta när jag insåg att jag åker.
Jag tvivlar inte på att resan kommer att vara värd det,
men åh vad jag kommer att sakna saker här hemma.
Jag tror att jag redan har lite hemlängtan, skype kommer jobba hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0