tänk om du var lika ärlig som ett barn.

Snart är första veckan avklarad. Det har varit mycket skratt, gnäll och applåder. 
Det är så roligt att få sin kropp bedömd av ett barn, ännu roligare om de är en si så där 10 stycken. 
De här barnen diskuterade min rumpa redan första degen, sen fortsatte veckan med prat om mina lena ben, sen mina muskler som barnen kan trycka ner helt och idag fick jag höra att jag är för liten för mina för stora byxor. 
namn jag haft under veckan är Paraply och P-nella (Emmy dog nästan av skratt när hon hörde det, på riktigt, hon satte mat i halsen och fick en astmaattack.. woops), jag har även både fått höra petronella från plaskeby och påminnts om att jag har samma namn som en av de elaka styvsytrarna i Askungen. 
Nu ska jag leka cirkusdirektör framför spegeln, för imorgon vankas det föreställning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0