to be afraid is no excuse, if you're not happy then you go. If you're not trying, then you'll never be.

jag hade tänkt skriva ett klagande inlägg. om att inte våga vara ärlig. att ta humorn till försvar. att våga sluta drömma.
Att släppa sina drömmar som om de vore ballonger i ett häftigt foto. Fast precis innan ballongerna blir fångade av vinden och flyger iväg så ställer du dig på tå och sträcker dig så långt du förmår och tar tag i snöret i allra sista stund. Bara för att göra om samma sak igen för en till bild.
men jag ska inte skriva något gåtfullt och melankoliskt nu.
Jag la ut en bild på instagram i stället, och tog ett glas apelsinjuice. så nu känner jag mig gladare.
Sen blev jag lycklig när jag fick ett fint sms från min älskade syster. Hon var här i helgen, vi har bland annat lekt i lekparken, kollat eurovision och gått i kyrkan.
jag har tur som har henne som syster, och att ingen krokodil varit på rymmen i vår lilla stad. .
nu blev det lite gåtfullt på slutet i alla fall, men rätt glatt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0