det har allt gått en tid

Tänk vad tiden går tänk vad mycket som händer!
Det är galet, men det är bra, livet är rätt bra faktiskt, när allt kommer omkring. Men nu tänkte jag ger en snabb resume om vad som pågått sen sist

TioårskjubileumsTårtBakarTävlingsTräff (ttbtt)

Det var den där helgen då jag och underbara vänner skulle fira CirkusSkolan, det var dåvi var några som försökte baka tårtor med chokladmosse i, och det säger jag er, försök inte göra det, för det är omöjligt!  Alla våra åtta lager bara gled ner, de andra var smart de hade en balong i, men det blev ingen överraskning när vi skar upp tårtan, för tackvare chokladmoussen såvar balongen det enda som var någorlunda högt, alltt annat låg i en smörja på bordet. sen såvar det den tårtan utan chokladmosse, den var kanske lite stadigare, och man kunde se att det var en jongleruingsboll, men nog pratat om den!
I tävlingen vihade ingickäven hur god mat man gjorde, och våran grupp vann tävlingen, vi slapp diska!

Det var även den helgen dåvi var på inspelningen av tack gode gud, tre inspelningar, tre väldigt roande inspelningar. Det var en ofröglömlig helg.

Tack för svenska Frisk Sport förbundet som fyller mina helger med roliga saker!



Bio med mina ekonomibrudar

En tisdag bestämde vi oss för att se en film, en film som är en skräckfilm för alla homofober, filmen var Patrik 1,5
Den var så otroligt bra, hela filmen sågrät jag eller så skrattade jag, så vill ni ha ett tips se den.
Samma dag var jag även med klassen på en riktig rättegång, och det var roligt och intresant. Jag funderar verkligen på att bli advokat eller åklagare nu. Men vi får väl se vad som händer, jag har gått om tid att bestämma vad jag ska ta mig till med mitt liv, det har ju bara börjat!

Höstkurs i Stehag

Denna helg spenderades även den med Frisk Sport, inte illa! Och den här gången åkte vi till norra Danmark (dvs Skåne). Där var det höstkurs, se de flesta lärde sig att vara ledare på trampolin, men vissa gick på basic och lärde sig om frisk sport.

Men jag (Plutten Pett), Bajjan Berit, Ole Dole Do Lyckan OLW Och Fogeln Sandrew, vi fick inte gå någon kurs, vi fick jobba. Vihade hand om hela lördagkvällen, där jag och Sandra passade påatt göra lite reklam för UngdomsKommittén.
Och vi städade, diskade, åkte till eslöv och handlade, hjälpte till med maten m,m
 Helgen var väldigt mysig måste jag säga!

Sånu har jag uppdaterat ordentligt! Ha det bra nu, passa på att leva livet nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Söt du är :) <3

2008-10-20 @ 21:50:51
URL: http://lgbk.blogg.se/
Postat av: Fogeln Sandrew

det håller jag med om :)



men du....











*



SE UPP FÖR FLYGANDE LINGONGROVA!

hahahahahaha x)

2008-10-27 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0