när musiken tystnar & chokladen tar slut

jusst nuär jag så inne i en depp-period, som de flesta. Skolan kommer ta död mig, läxor läxor och en sak till får jag massor med läxor! Men när jag får såhär mycket, så att jag inte orkar, så att huvudet inte kan ta in allt, då gör jag det dummaste man kan! Jag skiter i allt, jag börjar inte beta av allt lite smått, nej jag lägger böckerna åt sidan och blundar för allt!

så jusst nu borde jag plugga, det vet jag, men jag orkar inte jag har ont i huvudet jag är trött det spelar ingen roll när jag går och lägger mig eller går upp, min själ är utkörd. Men när jag är runt folk då ler jag och jag skrattar, ochjag försöker verkligen locka fram allt det där jag en gång var. Det är svårt, det är otroligt svårt.

men men jag antar att detta bara är en period som jag går igenom, det lär ta slut snart. som lågkonjunkturen, Per förklarade för oss att hög resp lågkonjunktur bara sitter i huvudet, så jag ber er tänk att vi fortfarande ligger på topp, för då kommer vi göra det med !

nej tame tusan, jag behöver en kram, jag behöver en vän som jag kan åka till när som helst, någon jag kan ringa bara för att få säga att jag inte mår så bra, eller bara för att säga att jag aldrig varit så lycklig, eller kanske inte säga någonting. Jag har verkligen ingen sådan längre, jag menar inte at ingen bryr sig om mig, för det vet jag att folk gör. Men jag har ingen som jag vet alltid finns där. Jag vill ha tillbaka spontanbesök. Jag vill kunna lita pånågon till 110% jag har så svårt att lita på folk, jag vet inte vad som krävs men jag vet att jag måste börja lita på någon nu!

Ha det bra nu, ta hand om er, ta hand om de ni älskar och våga prata om hur du känner!

Kommentarer
Postat av: emmy

Du kan få en kram av meej<33

Och jag förstår det där med läxorna,och att man känner sig nera,alla har sina perioder i livet när det är sådär,,

2008-10-04 @ 11:34:41
URL: http://meeemmii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Här finns många kramar att få Nella! <333

Känner ungefär likadant, har inte haft någon riktigt nära vän på ett bra tag nu, och vill verkligen få det igen! Jag hoppas verkligen att DAGANG kan få lite tid tillsammans så kanske vi kan komma varandra närmre och finnas där ännu mera för varandra <333

2008-10-04 @ 15:05:07
Postat av: Lisa-lisa

okej, erm.. kram på dig! =D (alla ger dig kramar i början.. man får ju int känna sig utmobbad heller ;D) men ändå! din choklad är slut å musiken är tyst.. djävlar vilket helvete^^



men du sötbollen! lyssna på "morrisey-let me kiss you" så kommer du att smälta som choklad! =D

ha det fruktansvärt, hemskt gulligt! <33

2008-10-05 @ 12:06:59
Postat av: Emma

Nellaaa ! Jag vill att det ska bli som föruut, det var sjukt roligt att träffa dig igår, du kan alltid komma till mig och jag svär attt du kan lita på mig, finns här och relationen går ju att bygga upp, right !?<3

2008-10-05 @ 12:28:24
URL: http://emmasyouknow.blogg.se/
Postat av: Jenny

NELLA här kommer tusen kramar!! <3333



jag känner precis som dig, har massa vänner men inte den där "bästa bästisen" som man ringer till klockn 02.00 på natten för att man behöver prata eller bara stövlar in till och slänger upp fötterna på soffbordet bara för att man känner för det. ;) jag säger som Sofie - vi får ta tag i det hela och umgås mer på fritiden så att vi kommer närmare varandra :)

2008-10-06 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0