jag förstod jusst innerbörden

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev här, eller är det bara en känsla?
Förmodligen, för känslor det är jag full av jusst nu! kanske är därför jag är i ett sorts behov av att skriva här, för att rensa huvudet lite grand.

De senaste dagaran så tror( jaja hoppas kanske är en bättre benämning) jag att sakta sakta så är jag på väg ut ur den här deprissionen jag varit i ett tag. För att jag har haft stunder dåjag bara är lycklig och njuter över alla små vackra detaljer här i vår värld. Sålångt är det bra, men sen när jag inte lyckas hålla kvar vid den känslan så fumlar jag runt i mörkret för att hitta en väg tillbaka. Det känns ändå jobbigare att hamna på botten efter att ha smakat på den där glada känslan,när jag bara låg stilla på botten så förstod jag ju aldrig riktigt hur illa det kändes.

Nu har jag börjat sakna så mycket, speciellt en person, en som jag i princip bodde hos innan, som hjälpte mig upp innan jag nådde bottem, en bästa vän, en som jag lät åka, en som jag tappat föralltid. Men vem vet, hur länge är föralltid, visa "bästa vänner föralltid", nu är föralltid slut, men jag tyckte om det innan det tog slut.

men som sagt jag saknar så mycket, jag saknar att ha någonstans att ta vägen och där jag kan sitta och prata med massor av kompisar att luta sig mot, jag åkte dit när min farfar dog, för jag visste att jag kunde le igen men att jag behövde vara hos folk jag älskar och det fanns det gott om. Det fanns gott om kramar, till och med innan de visste vad som hänt, de bara höll om mig och lät mig gråta, de tog hand om mig sedan , jag vill tacka så många, för alla småsaker som ni förmodligen glömt att ni gjort för mig, men jag kommer ihåg det.

Jag saknar min gamla klass, jag pratade med de som jag umgicks med varje dag innan, men jag hängde inte med i samtalen längre, jag har missat såmycket, jag saknar alla er, fytusan, ni gjorde skolan rolig!

ja gudars jag vet inte vad jag vill fåut av detta inlägget, kanske att folk ska förståhur tacksam jag faktiskt är, även om jag är dålig på att visa det, men jag är tacksam, ag vet inte om jag älskar er alla, men jag vet att ni betyder mycket för mig . Är duen av mina vänner såär du förmodligen en anledning till att jag orkar kämpa upp igen, för att jusst du gjorde den där lilla saken, för att dufått mig att känna att jag betyder något, så tack, tack för att du finns!

det var den meningen jag jusst förstod, tack för att du finns, innan har jag bara sett det som en klyscha, något som sägs, men när jag väl tänker på det, det betyder massor!

Jag hoppas att nitar hand om varandras liv, för genom att göra små små saker, så kan du göra något som betyder oerhört mycket även om du inte anar det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

neaw gumman,jag saknar oxa henne,jag saknar gänget från gruppen,jag saknar allt som var innan,men allt har ett slut,men det här slutet kom för fort"/ <3 love ya

2008-10-08 @ 16:21:48
URL: http://://meeemmii.blogg.se/
Postat av: EllAw (anonywm)<3<3

Såwg DIwN BloWgG-adewss i Gallerawn..<3<3

2008-10-10 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0