En Stokholmare - om Chili själv får välja.

Ibland så förstår sig Chili på svenska.
Jag och mamma drev tidigare dels med att jag är singel och att vi för alltid kommer att vara sörmlänningar och inga stockholmare.
Mamma: Du satsar på helt fel killar, såna där stockholmare är inget för dig.
Jag: Nej du har rätt, jag får hitta en sörmlänning, det är de enda som passar!
Chili: *skäller högt och argsint och stirrar på mig*
Jag: Förlåt Chili, vi fortsätter försöka hitta en stockholmare så du får fortsätta vara en stadshund.
Chili: *Viftar på svansen och tittar glatt på mig igen*
Det är ännu oklart hur pass inbiten stockholmare killen måste vara, men sörmlänningar verkar inte ha någon chans alls att bli godkända.
Jag har förövrigt även råkat lova Chili att jag ska hitta en svart tax som han kan få gifta sig med, förslag mottages gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0