en ihärdig indier

nu vet jag i och för sig fler ihärdiga indier.
men det är en som är speciellt.. ja, ska vi säga jobbig?
Han har bland annat bett mig analysera mitt beteende en vecka och sen rapportera till honom vad jag upptäckte.
Lagt sig i mitt kärleksliv och tycker att jag redan borde vara förlovad, jag som inte ens har en pojkvän liksom.
Bett mig planera hans semester. Det sa jag att jag inte ville, så efter två veckor var han lite irriterad på att jag inte kommit med några förslag ännu. När jag då föreslog att han skulle åka till Goa och shotta limeshots på Mambos och sen festa på Club Cobana så blev han inte nöjd. Han tyckte jag skulle föreslå semesteraktiviteter ur ett "social work perspective", jag ansåg då att han inte ska göra något med social work på semestern, då gick han med på Goa. Ett par dagar senare skrev han att han inte tyckte att mina förslag var bra.
Han stör nog fler swindianer den här mannen, för en dag bad han mig översätta lite svenska åt honom. Första meningen var "jag vet det", jag översatte och tänkte att någon måste vara trött när den skriver på svenska till honom.
Jag fick det bekräftat när nästa mening var "cpbarn sluta skriva". (inte PK men rätt så rolig andemening)
Han har gett mig många goda skratt den här mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0