lite gladare än vanligt

Idag är jag glad, det känns som om lyckan äntligen hittat mig igen, den kom som en sval bris igår och värmde min själ. Så även om isen ligger över marken i ett tunnt lager såatt man får akta sig för att inte halka där man går, och kylan biter i ansiktet när det blåser vindar kalla som den isiga marken, så är jag varm innombords, och jag är glad!

Vad fick mig då såhär glad? Det är det ingen som vet, allt bara väde, allt kanske löser sig. tack för det!

Gårdagen var trevlig, efter datorkrångel hade jag och de andra fotoredovisning, good work evreybody! På bussen blev jag livrädd, jag somnade som vanligt, och vaknade av att någon petade mig på axeln, första tanken var "NEJ jag missade min station nu är jag i Trosa!". Men jag blev lättad när jag uppmärkte att det bara var Jens som knallat bak i bussen för att prata lite !

Idag hade jag då "eget uttryck" på musiken, det gick bra! Fick tillbaka ekonomiprovet, det gick mindre bra, men fortfarande bra! Men åter till musiken, jag var såhimla rädd, första gången jag spelade gitarr för folk, och sjöng solo en låt, men det var kul, fick bra kritik.

fick sluta efter lunch med, tack för det, jag tycker om att vara så fjäskig ibland. Ikväll har jag mina barn igen, första gången sedan innan jul, wicked, jag saknar dem!

Nu får ni ta och sköta om er, jag ska sköta om mig, och förhoppningsvis om denna blogg med!
  jag ser himlans bright ut nu! Brunette-Nella med glasögon!

Kommentarer
Postat av: sarah

livets vatten, haha YEAH! ;)

2009-01-22 @ 15:34:38
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/
Postat av: anna

härligt att du är glad :)

2009-01-22 @ 18:26:21
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

vad härligt att bara vara sådär glad :)

2009-01-22 @ 19:29:20
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: mari

Vad fint du skriver..



Kika gärna in på www.paprikastore.se.

Nytt för våren och dessutom så rensar vi bort vinterkläderna.



Ha det så gott!

Mari

www.paprikastore.se

2009-01-22 @ 19:32:58
URL: http://.paprikastore.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nella, du är en solstråle som alltid lyser upp dagen. Alla har vi dåliga tiden, men du får dock mina dagar att bli snäppet bättre ;) Jag älskar dig <33

2009-01-22 @ 20:15:44
Postat av: Sara Therese - Misscupcake

sv: vet inte om du syftade på bilderna med tjejen i mörkt hår, det är inte jag iaf isåfall ;P

2009-01-23 @ 17:23:02
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0