telefonsamtal

Innan matten fick jag ett telefonsamtal, med en glad överraskning.
en vecka kvar! Om en vecka är min skolavslutningsdag!

Igår fyllde min kusin-vitamin år, kanske åker vi dit på lördag, det vill jag.

Skoldagen har varit ganska onödig och jag har haft turkosa leggins.
Det var i och för sig en rolig teater vi såg, bra jobbat!

Förövrigt skolkar jag nu för min sista gymnastiklektion ever,
anledning: jag hade min historia redovisning, MVG fixat.
Fick bara VG i idrott och de kan inte ändras, detta är min protest!


Det är bra festligt att vänta på bussen.
det är bra festligt att gå ur tvåan med fem MVG, varav 2 är 50 poängs kurser.

Nejdju Petronella Wadle, skärpning!

Livet
-ur mitt perspektiv


Kommentarer
Postat av: emmy

ja,foo gighters är riktigt bra :) tackars :)

Jora fast hellre isf vg barn än g barn vettu, se det lite så ,vg är bättre än g, fast man vill ha mvg, då har man ett mål iaf :) keep fighting "

2009-06-04 @ 16:10:02
URL: http://somemmy.webblogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

härligt med MVG:n :)

2009-06-04 @ 16:11:41
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0