kulturella nella!

Igår när jag kom hem från Trosa efter en ganska väldigt misslyckad sångträning var jag hemma ett par timmar.
Sedan tillbaka till Trosa för att sova hos the one and olny Grandpa (Agnes).

Vi ville vara lite kulturella och såg Fanny och Alexander.
Vi kunde inte se hela, vi somnade, men men det tär att vara allmänbildad!

Idag har jag först vaknat brevid Agnes, mysigt värre !
Sedan drog jag till Socitetshuset för att fylla i listor där vi ansökte om bidrag till Trosa FK.

Sedan fick jag springa iväg mitt i för att gå på musikalträning.
Jag bestämde mig för att smuggla in mig själv på dansen!
Det gick bra, jag har aldrig lärt mig koreografier så fort, men jag var otroligt danssugen!
Jag ångrar inte att jag var med för fem öre, och jag får dansa på uppvisningen, om jag lär mig allt.
Detta var ändå näst sista träningen tror jag, helt sjukt!

Men nu ska jag plugga, Singoalla, Erland, Sorgbarn och de andra väntar på mig!

för övrigt är mitt MSN trasigt!

Peace!


jag är som en fisk
jag ser ut som en,
jag kommer igåg som en,
jag älskar vattnet som en fisk!

livet
-ur mitt perspektiv

Kommentarer
Postat av: Hagge

Haha, mitt andranamn är Erland :)

2009-03-22 @ 19:02:53
Postat av: Emilia says;

åh jag älskar billie the vision & the dancers ;)

2009-03-22 @ 20:48:01
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: Emilia says;

sv: japp :D

2009-03-22 @ 21:01:53
URL: http://emiliasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0