bara för att jag egentligen har vettiga saker för mig


Lovar du att vara ärlig? Jag lovar ingenting,det är det enda jag kan hålla!

Du heter: Petronella

Smeknamn: Nella, Pettan, Petro, Parwelle, Ondskan själv mfl.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ask for more-Billie the vision&the dancers

Beroende av: Djupa samtal!

Vad tror folk om dig: Det får du nog fråga dem, att jag är en bitch bla..

Stämmer det: hmm, kanske..

Vad får du oftast komplimanger för: Allt, eller, nää

Vad säger du för att imponera på någon: Imponerar inte på andra

Hur imponerar man på dig: You don't!

Brukar du skratta för dig själv: Jag brukar vara den enda som fattar skämten..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Har aldrig varit så lycklig som när jag är med dig<3"

Var bor du: Vagnhärad

Trivs du där: Jusst nu trivs jag ingenstans.

Äger du några converse: Nej.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Haha, aldrig jag..

Är du allergisk mot något: nej, eller falska människor!

Hur svarar du i mobilen: A hallå!

Antal timmar sömn inatt: för få, m-a-r-d-r-ö-m-m-a-r

Brukar du komma i tid: Alltid

När mår du bra: när jag är med folk jag älskar

När blev du fotad senast: Igår.

Hur känner du dig nu: Trött as hell, depp & förvirrad

Vanligaste färg på dina kläder: svart I guess

Vad tycker du om fötter: uss! men vita inter sport-tubsockor är värre!

Vad saknar du: Någon som håller om mig,håller ut&håller tyst.

Hade du en bra kväll igår: jadå, han var här.

Favorit dryck på morgonen: dricker oftast inte, men får säga te.

Rakar du benen: yess I do.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23, sen långa telesamtal

Är du blyg: Nej, men när jag inte har något att säga kan jag väkja at bara vara tyst.

Sysslar du med någon idrott: No more, men har varit trampolin&Acro.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nje, hur mycket kärlek pratar vi om?

Har du spytt offentligt: nono!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: massor!

Vad gör du i morgon: pluggar, sover, pratar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Inte många!

Vad längtar du till: Att skiten är över!

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jodå, det vill jag påstå

Hur gammal är du: 18

Tycker du om någon just nu: ehm ja, alla är inte hemska.

Gröna eller röda äpplen: Röda

Gillar du golf: Minigolf är mysigt.

Vilken tid gick du upp idag: först 05.15, sen 07.22

Har du sovit i din egen säng inatt: jadå & i min älskades famn.

Har du strumpor på dig nu: Ja, de är turkosa.

Är det okej att gråta: Ibland.

När grät du senast: Igår tror jag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: investera i aktier (not)

Bär du glasögon eller linser: Jag borde det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Finns inget viktigare..

Har du piercing: Nähäru!

Är du bra på att laga mat: Ohja, jag borde kallas Mästerkocken..

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Inte lika vig som jag en gång var.

Är du musikalisk: som fan!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry, cookie dough

Tycker du om sushi? Jarå!

Vad äter du helst när du ser på film: Naturgodis.

Har du tandläkarskräck: Nej, men sjukhusskräck!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inte är det morgon i alla fall!

Vilken ögonfärg har du: Odefinierad.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: För många gånger

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Njee

Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan.

Senaste låt du hörde: Elegi - Lars Winnerbäck


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas dem där mardrömmarna slutar..

2010-02-02 @ 11:46:45
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: lollo

kul lista! jag snor den av dig om det är lugnt :D?

2010-02-11 @ 22:09:54
URL: http://kirrikurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0