en vecka kvar till julafton.

Här sitter jag, ett rättskunskapsprov senare,
en historiaredovisning med Ida har jag hunnit med också. 

Nu är det snart jullov, det knns i hela kroppen.
Mitt sinne är fullt av förväntningar. Jag ska komma på saker att göra på lovet.
Jag ska vila upp mig och jag ska skriva kompletteringsuppgifter. 

allt kommer lösa sig, för det har jag planerat, såär det bestämt, så får det bli.
Jag ska ta mig tusan sluta oroa mig,
jag ska följa livet nu, jag kommer försöka styra in på nya vägar,
men om det inte går får jag hitta nya lösningar.

Nu är jag trött på att inte kunna sova,
jag är trött på att inte kunna hålla mig vaken, men inte heller kunna somna.
jag ska inte låta småsaker äta upp mig

och jag ska få en bra skälvkänsla
sluta bry mig om vad andra tycker hela tiden.

Håhåjaja, vad ville jag ha ut av detta inlägget? Jag vet inte, men jag vet att jag ska börja beta av alla små problem nu!

Ha det bra och ta hand om er!
låt oss dansa som galningar och sjunga som om vi faktiskt kunde

Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter bra! Det är svårt att vända negativa tankar men man får försöka!

2008-12-17 @ 22:36:36
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Cassandra

Haha, gillar bilden :P

2008-12-19 @ 01:13:48
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0