trollbunden

Jag har verkligen inte följt idol, men i dag skickade JennyPennyPonny låtar till mig av Robin B, och de är riktigt bra. Jag har lyssnat på dem så många gånger var, det är verklign inte klokt! Men min slutsats blir, Robin är bra, man kan bli lycklig av musik och det är roligt att reta Ida genom att sjunga "we built this city".

Annars har jag dammat av mitt rum idag, det behövdes vill jag lova. Ska nog damsuga nu med, uschamej det är tråkigt att städa! Sen måste jag nog skriva lite historia med, ojoj söndagar då. 

Ja det är söndag! Jag kanske borde ringa Agnes och Emmy, traditionsenligt! Jag och Agnes har ju lite att planera, vi har stora planer har vi! Men jag vet inte om de är hemliga, kan så vara faktiskt! 

Jaja, nu när jag har glasögon och är lite smartare än innan ska jag lära mig att sluta skriva innan det blir för långt!

Ha det bra nu folket, lycka till med era liv!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja tiden går jätte fort. snart jul:)

2008-12-07 @ 18:50:23
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0