Hemma, trött och lycklig!

I helgen var jag då i småland igen, Värnamo i mitt hjärta so to say. Där pratade vi svengelska en del, det var mycket roligt och jag kom på många nya och bra ordvitsar, om jag skulle skriva upp dem här skulle ni nog bara tycka att jag var galen för att ni inte skulle förstå dem. Folket som var där var riktigt nice, men de var få, mer folk tack!
Helgen går att sammanfatta såhär: Fel på bussen,borttappad mobil, leka med smålandsgänget, sluta vara smålänsk säl, se sanningen med hjälp av Arnes iPhone, sova mellan Philip och Andreas, lakris, kakao, kex, talfel, underbart roligt!

Men nu var man tillbaka i verkligheten, slungades in i den i morse när bussen var sen på grund av snön sedan flöt det på och måndagmorgonen började som vanligt med Matte C, inte den största lyckan i mitt liv kanske. Men nu är det ändå lite ovanligt denna vecka, det är nämligen hälsovecka på enskilda, därför slutade musiken tidigare och vi gick till HoR skolan och lyssnade på en föreläsning om vad man ska äta. Sedan bar det av hem till Jenny, med ett avbrott på LIDL, i Jennys vardagsrum slipade vi på våran dans, och visst är den bäst!

På lördag fyller jag år, den 19:e december är det julavslutning och förhoppningsvis en återträff med DaGang

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0